måndag 12 september 2011

På det igen!

Nu sitter jag här ( har gjort hela dagen ) och försöker att få ihop min självbiografi på det bästa sättet. Det finns så mycket jag vill skriva men måste få ut det på rätt sätt. Det är så svårt att få det så bra som jag vill ha det. Jag har även idag försökt hitta de böcker som man behöver till kursen vilket gav men myror i huvudet. Jag har i all fall beställt en bok nu och skall till UB i morgon efter jobb för att fixa en annan som jag behöver.

Jag känner bara att jag inte gör något fast jag gör de, jag skulle vilja ut och springa men nä vi har ju inget vatten i kranarna. Eftersom dom håller på att renovera något med pumparna där jag bor. Vilket gör att om jag är hemma så har ja inget vatten från 8-18 vilket tar kol på mig. Kan ju inte gyma varje dag eftersom jag älskar att springa och vill göra de mitt på dagen. Men nä jag får väl försöka få ihop min självbiografi och göra något annat om en stund. Men vad? Tråkigt att bara sitta och vänta på att något skall hända.


Får väl ta mig en bit mat och en bit cheeskake som ja gjorde i går, med citron så syrlig.

Inga kommentarer: