tisdag 13 september 2011

Fantastiskt med energi!

En dag med sprudlande energi lider mot sitt slut. Jag har haft det så kul idag på Dagis, har jobbat idag från 08.00 - 14.00. Hur kul som helst men underbara barn som har energi från första sekund på dagis tills att de blir hämtade. Vad jag tror så har de energi när de kommer hem också. Har lekt, lekt och lekt idag. När jag kommer hem satte jag mig i soffan för att pusta ut, vilket leder till att man nästan somnar. Stack till nova och cykeljakten för att hjälpa linnea att vinna cykel. Men åter igen så fick hon inte de, det blir att gå på det i morgon. Cykeln skall hittas, i morgon skall jag även skriva klart min självbiografi.

Vill bara tipsa om en super härlig sida ifall man gillar att sticka. Strikk.se heter den. Helt fantastisk sida.

Jag skall nu snart sova efter en så energi rik dag med underbara barn.


chaooo

Inga kommentarer: