lördag 15 oktober 2011

Helgen!

Hej! Igår var jag ledig från dagis jobb och Kahls jobb! Så mamma och jag åkte till Köpenhamn! Det var jätte trevligt och vi hade kul! Hittade en ny klocka. En Skagen klocka! Vi åt gott och fikade riktig varm choklad! Sådan gjord på kakao och riktigt god dansk mjölk!

Kollade runt i en massa roliga affärer och jag älskar notredame heter den! Vi gick även på en bakgata där dom hade supermysiga små affärer!


Idag har jag jobbat på Kahls och det var mycket folk som fikade, trots denna vackla sköna dag!

Imorgon blir det jobb på Kahls igen och måndag, onsdag och torsdag!

Idag åkte även min bästa vän helt själv till Australien! Det känns som att min andra halva har försvunnit. Men jag hoppas att hon kommer att få så sjukt kul. Vill verkligen att hon lever livet och gör roliga saker. Även om jag kommer sakna henne!
Chaoo /ss



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: