torsdag 22 september 2011

Stress, stress & stress!

Idag har jag jobbar på Kahls, var en hektisk dag men roligt. Har varit full fart på nova i med att det var en jobbmässa där. Så vi har haft fullt upp.

Dock har ja känt mig så stressad idag, vet inte vad det kan bero på. Många människor och mycket liv kanske. Och utöver de så bär jag skulle cykla hem på den nya cykeln som ja van från nova, skriker en tant efter mig att jag inte får cykla där ja cyklade. Men vart skulle ja annars cykla mitt ute på bilvägen? Efter de är det fullsmockat på City Gros och alla kör som galningar för att få första parkeringen. Övningskörare som är mitt i smeten och parkerar där man inte får parkera. När jag kommit halv -vägs hem möter jag en tant men en hund, hon har kopplet runt magen och låter hunden springa hur som helst över hela vägen, vilket gör att man inte ser kopplet och hade ja inte sätt hunden hade ja mosat kopplet med cykeln och antagligen dödat både tanten och hunden. De hade ju varit synd, men för guds skull så jobbig cykeltur hem som bara tar 7 min max.

Känner mig helt upp och ner vänd idag!

Nu blir det sängen och i morgon blir det plugg, LUB, träffa Karin, plugg och handla nytt täcke. Hoppas den dagen är bättre än idag!

GOD NATT världen!!

Inga kommentarer: