fredag 9 september 2011

Självbiografi!

Idag sitter jag och verkligen funderar, på vad jag kan skriva i min självbiografi till Etnologin. Man vill ju få en så bra text som möjligt eftersom den även betygsätts. Jag vill göra ett gått intryck men samtidigt bara vara mig själv i texten. Lite kul är det att jag tror att jag är den yngsta i gruppen, verkar som att alla andra är 20 år äldre max. Men jag gör mitt bästa med denna kursen och ser vad det leder till. Har äntligen kunnat registrera mig på alla sidor som man skall använda sig av. Fast i slutändan så är det bara en man skall använda ändå. Så mycket jobb för att registrera konto som skall bli registrerat på en annan sida för att jag skall kunna registrera mig i kursen för att där efter komma in på rätt sida och börja kursen. Jag blir helt snurrig och virrig när jag inte vet vad jag skall kolla, ringa eller e-mail. Alla dessa 100 kontakter som finns och allt är helt nytt.

Jag har kommit en liten liten bit på min självbiografi, det är jag heter Sara är 20 år. Så långt har jag kommit. Men man måste ju börja någon stans. Om ja gör punkter med vad jag skall ha med kanske d hjälper lite.
  • Intresse (foto, träna, sy och matlagning)
  • Fritid
  • Skola (gymnasium + linje)
  • Om mig (bor, ålder, namn)
  • Lumpen
  • Hur jag ser och tänket om Etnologi
Dessa punkter kan man väl tänka sig att få ihop en sida på? Jag hoppas de. Men nu skall jag ut och röra på mig ( mot mataffären). I kväll blir det stan och mat med Andréa!

Inga kommentarer: